Antal Zsuzsa blogja

AZ IDEI ŐSZ

2012. november 13. - Antal Zsuzsa

Nem tudom melyik a kedvenc évszakom. Jó lenne, ha ez a még halványan meglévő négy nem globalizálódna, mint ahogy az ma annyi mindennel megtörténik.
Hetek óta ábrándoztam arról, hogy kimegyünk a gyönyörű őszbe, szinte mindegy hova.
Aztán egyik éjszaka azt álmodtam, hogy egy vasrudakból hegesztett kalitkában vagyok, nagyon szeretnék kimenni, akár kalitkával együtt is. Sokan voltak körülöttem, mindenkitől kértem segítséget, akartak segíteni, de nem történt semmi. Mindenki energiátlan, fásult volt. De jó, hogy vége lett!
Másnap reggel párás volt a levegő, a puha köd fölött szelíden sütött a nap, mágnesként vonzott a szabadba. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak arra, hogy ki kell mennem, legalább egy órára, tehessünk egy nagy kört megszokott erdei útvonalunkon. Az sem baj, ha nem tudok kiülni a kerekesszékbe, ha csak az autó nyitott ajtaján süt be a nap, jön rám a levegő, beérem az őszi erdő látványával, csak tudjunk elmenni. Eszelősen elkezdtem keresni valakit, aki rám tud szánni két órát, aki tud segíteni a székből átülni az autóba az indulásnál és ugyanez fordítva a visszaérkezéskor. Több sikertelen telefon után sem voltam képes lemondani a lehetőségről. Aztán sikerült segítő partnert találni. Mérhetetlenül megnyugodtam és készültem a kirándulásra.
Az elindulás pillanatától csoda volt minden megtett méter. Hihetetlen élmény! Megfelelő szavaim sincsenek a leírására. Pazar volt az utazás. Olyan giccsesen gyönyörű a természet most, hogy nem ajánlanám a festőknek az ősz realista stílusú vászonra vetését. Az autó nyitott ajtajában napoztam, haraptam az avarszagú levegőt, hallgattam a levelek hullását, töltekeztem a szürke napokra.
Készítettünk egy képet, íme:

2012VŐSZ.jpg

Az ősz kattintásnyi szépsége azoknak, akiknek nem volt módja személyesen részesülni belőle, meg azoknak is, akiknek ezer tennivalójától nem volt módja észrevenni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eselyegyenlotlen.blog.hu/api/trackback/id/tr254904505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása