Antal Zsuzsa blogja

DE JÓ LENNE

2012. július 24. - Antal Zsuzsa

De jó lenne  -gondoltam magamban úgy, hogy kihallatszott- ha kitalálnák azt az eszközt, ami felvenné, amit mondok , beolvasnánk  a számítógépbe és az leírva visszaadná. Olyan nagy dolog ez? Igen! Magyarul! Sok nyelven, több, mint 10 éve ez már létezik. Kedd este, lefekvés környékén zsörtölődtem ezen. Az esték egy részén nagyon jó lenne. Mikor már lekapcsoltam a gépet, vége az tisztálkodási folyamatnak és már az alváshoz készülődök, letisztul a mögöttem álló nap. Gyakran jutnak eszembe érdekes, talán leírásra is érdemes gondolatok. Újak vagy régebbiek, összegzések és sok minden más. Nincs már időm, kedvem, erőm visszajönni a géphez, hogy leírjam és az is valószínű, hogy mire visszajutnék, addigra elillannának. Az éjszakai gyógyszereim is hatnak lassan. Arra sokszor gondoltam, hogy csak oldalra fordítom a fejem és mondom mondom mon mo… Az sem baj, ha bealszom, a gondolatfoszlány megmarad. Mi több, másnap elolvashatom a számítógépen, kevesebb hibával rögzítve, mint ahogy írok. Üzenet tőlem, magamnak!

Aki sejteni véli a folytatást, nem téved! 
Másnap jött a kyropraktor doktor, a kütyüfejlesztők álom-embere, hogy heti rendes kezelését megkapjam. Még a kezelés előtt, lazításként, bemutatta legújabb zsákmányát. Okos telefonján megérintett két gombot, elém tartotta, mintha képeket akarna mutatni és – most mondjál valamit!  kérte. Mondtam is : Kedves Zsuzsa vigyázz magadra gyógyuljmeg minél hamarabb. Egy kedves, közös barátunkra gondoltam közben. Felém fordította a kis képernyőt, amin betű szerint pontosan a dőlt betűs szöveg volt. Add rám az olvasó szemüvegem, kértem, mert nem hittem a szememnek! Csak bámultam. Azt a helyesírási hiba, nna az, ronda munka! Majd: küld el! Szólította fel az okos készüléket és néhány perc múlva a gépemen volt az üzenet.
Azonnal elkezdtem gondolkodni, hogy kellene megoldani azt, hogy az érintőképernyőt tudják azok is használni, engem is beleértve, akik nem tudnak érinteni. De jó lenne, ha benne lehetnék abba a nyerő csapatba, akik ezt feltalálják! Hosszú időre megszűnnének az anyagi problémáim! 

Miért is nem kívántam hármat az előző este köztük ezt a feltalálós közreműködés dolgot?  A manóba is… lehet, hogy már megvolt az ötlet, de nem tudtam lediktálni és elaludtam közben?

A bejegyzés trackback címe:

https://eselyegyenlotlen.blog.hu/api/trackback/id/tr714675310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása